obrazek

Kurs Managera Gastronomii

 Cena tego kursu to tylko: 899.00 PLN
Popularność kursu: 95%      Opinie: 283      wróć do kursów

Po ukończeniu kursu uczestnik szkolenia otrzymuje kwalifikacje managera gastronomii wg poniższego wzoru. Uzyskane w ten sposób kwalifikacje są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07.08.2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania oparta na Międzynarodowym Standardzie ISCO. Klasyfikacja ta jest narzędziem, który grupuje zawody i specjalności występujące na rynku pracy oraz ustala ich symbole i nazwy. 

Absolwent po ukończeniu kursu otrzymuje zaświadczenie w języku polskim.

Do obowiązków managera gastronomii należą: zarządzanie wszystkimi pracownikami restauracji, dbanie o miła atmosferę wewnątrz zespołu, jak i w samej sali restauracji, sprawowanie kontroli nad pracą kadry pracowniczej, obiektywna ocena pracy i przyznawanie nagród dla pracowników, organizacja wszelkiego rodzaju imprez masowych na terenie i z ramienia restauracji, takich jak: koncerty, imprezy plenerowe, imprezy masowe, bankiety i wiele innych oraz dbanie o rozwój restauracji i jej renomę na rynku.

Zawód managera gastronomii/restauracji jest wymagającym, lecz opłacalnym i przynoszącym ogromną satysfakcję zajęciem dla ludzi, o określonych predyspozycjach i kwalifikacjach.

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć


PROGRAM KURSU- POBIERZ  

FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Czy zaświadczenia ukończenia kursu managera gastronomii online trzeba odnawiać?

Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane jest na podstawie odpowiednich rozporządzeń i jest wydawany dożywotnio! Nie wymaga dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

2) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Czas trwania kursu to 80 godz. Nie ma limitu czasu na ukończenie kursu. Finalny czas trwania kursu zależy od dyspozycyjności kursanta.

3) Czy zaświadczenie jest honorowane jak w przypadku ukończenia kursu stacjonarnego?

Tak. Zaświadczenie ukończenia kursu internetowego i stacjonarnego są dokładnie takie same. Zaświadczenie jest honorowane tak samo jak po ukończeniu kursu stacjonarnego zarówno w instytucjach prywatnych jak i państwowych na terenie całej UE.

4) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Centrum Doskonalenia Zawodowego?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów Centrum Doskonalenia Zawodowego. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji, audiobook’ów oraz wykładów. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej, przygotowanej pod kątem nauczania z zakresu telemarketingu. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 22 116 86 66, mail: kontakt@cdz.edu.pl.

5) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które posiada zainstalowany moduł Flash Player w przeglądarce (kliknij aby zainstalować). Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiadać rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pixeli.

6) Czy są dodatkowe opłaty?

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Cena podana na stronie jest ceną ostateczną. Cena zawiera również wydanie dokumentów ukończenia kursu oraz wysłanie dokumentów na adres kursanta.

7) Czy kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Centrum Doskonalenia Zawodowego umożliwia rozłożenia całej opłaty na 3 raty (50%/25%/25%). Przykład - cena kursu wynosi 400 zł, pierwsza wpłata wynosi 200 zł, druga wpłata 100 zł, trzecia wpłata 100 zł. Taka forma nie wiąże się z dodatkowymi opłatami, ponieważ możliwości rozłożenia na raty udziela Centrum Doskonalenia Zawodowego bez instytucji pośredniczących. Drugą i trzecią ratę kursant może wpłacić w dowolnym dla siebie czasie.

Brak komentarzy.