obrazek

Kurs Obsługi Klienta

   Cena: 799.00 PLN
Najniższa cena wybranego kursu w ciągu ostatnich 30 dni: 799.00 PLN
Popularność kursu: 97.4%      Opinie: 314      wróć do kursów

Kurs Obsługi Klienta online oraz materiały dydaktyczne są prowadzone m.in. w oparciu o: Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki, Ustawę o prawie przedsiębiorców, Ustawę o prawach konsumenta,Ustawę o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Ustawę o prawie oświatowym.

Centrum  Doskonalenia  Zawodowego  posiada  uprawnienia  do  wydawania absolwentowi dokumentacji zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki.

Zwracamy szczególną uwagę, iż do wydawania powyższej dokumentacji są powołane wyłącznie uprawnione do tego instytucje oświatowe.

Po ukończeniu Kursu Obsługi Klienta absolwent otrzymuje dokumentację zgodną z wymogami MEiN oraz certyfikat w j. polskim.

Ukończenie kursu umożliwia uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych do podjęcia legalnej pracy we wszystkich krajach Unii Europejskiej.

Uzyskane w ten sposób wiedza, umiejętnośći i kwalifikacje zawodowe są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07.08.2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania opartej na Międzynarodowym Standardzie ISCO. Klasyfikacja ta jest narzędziem, które grupuje zawody i specjalności występujące na rynku pracy oraz ustala ich symbole i nazwy.

Pracownik obsługi klienta jest odpowiedzialny za bezpośrednią obsługę klientów dla zatrudniającego go przedsiębiorstwa. Do typowych obowiązków pracownika obsługi klienta należy m.in.: budowanie pozytywnych relacji z potencjalnymi i aktualnymi Klientami, wzrost zadowolenia i lojalności Klientów, wzmocnienie postawy pro-klienckiej, wzrost jakości obsługi Klientów, efektywna komunikacja z każdym rodzajem/typem Klienta, umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach, zmniejszenie liczby reklamacji, uzyskanie pożądanego wizerunku firmy.

Jednocześnie dzięki uzyskanej akredytacji uczelni wyższej każdy z absolwentów Centrum Doskonalenia Zawodowego może uzyskać dodatkową dokumentację wydawaną przez uczelnię w postaci: dyplomu w skórzanej oprawie oraz świadectwa ukończenia kursu.

Centrum Doskonalenia Zawodowego jest wpisane do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia online, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej. Zachęcamy do weryfikacji.

 

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć

 

FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Czy zaświadczenia ukończenia kursu trzeba odnawiać?

Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane jest na podstawie odpowiednich rozporządzeń i jest wydawane dożywotnio! Nie wymaga dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

2) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Czas trwania kursu to 30 godzin. Nie ma limitu czasu na ukończenie kursu. Finalny czas trwania kursu zależy od dyspozycyjności kursanta.

3) Czy zaświadczenie jest honorowane jak w przypadku ukończenia kursu stacjonarnego?

Tak. Zaświadczenia ukończenia kursu internetowego i stacjonarnego są dokładnie takie same. Zaświadczenie jest honorowane tak samo jak po ukończeniu kursu stacjonarnego zarówno w instytucjach prywatnych jak i państwowych na terenie całej UE.

4) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Centrum Doskonalenia Zawodowego?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów Centrum Doskonalenia Zawodowego. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji, audiobook’ów oraz wykładów. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej, przygotowanej pod kątem nauczania ze wskazanego zakresu. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: +48 22 602 01 21, mail: kontakt@cdz.edu.pl.

5) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie mające dostęp do przeglądarki internetowej. Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3.

6) Czy są dodatkowe opłaty?

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Cena podana na stronie jest ceną ostateczną. Cena zawiera również wydanie dokumentów ukończenia kursu oraz wysłanie dokumentów na adres kursanta.


7) Czy kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Centrum Doskonalenia Zawodowego każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Centrum Doskonalenia Zawodowego bez instytucji pośredniczących.


Mroziński: Fajny kurs,mogłem wzbogacić wiedzę którą  już posiadam. 

Beata Madej : Uważam, że kurs był mi potrzebny. Dowiedziałam się jak postępować z " trudnym klientem", oraz wielu potrzebnych w tym zawodzie rzeczy. 

Sylwia: Super kurs, wszystkim serdecznie polecam. 

Malwina: Nowoczesna platforma, ciekawe materiały, szybka i prosta realizacja, skuteczna forma zaliczenia - jednym słowem polecam wszystkim kurs obsługi klienta!

Magdalena P.: Było to pierwsze szkolenie w moim życiu, które mnie nie nudziło i sprawiło, że chętnie włączałam kolejne lekcje. Jestem przekonana, że każdy kto zapisze się na ten kurs odniesie podobne wrażenie. Polecam.

Teresa : Bardzo profesjonalne szkolenie - polecę kurs wszystkim swoim znajomym.

Krzysztof D.: Kurs internetowy to był strzał w dziesiątkę. Mogłem go realizować w dowolnym miejscu i czasie. Dodatkowo platforma została przygotowana technicznie w taki sposób, że nawet w wolnej chwili szkolenie mogłem włączyć na telefonie. Polecam gorąco

Ula: Instytucja oświatowa, którą nadzoruje Kuratorium Oświaty jednak robi swoje. Porządne materiały, świetnie dobrana kadra dydaktyczna, swoboda w czasie realizacji szkolenia. Super i gratuluje organizatorom.

Oliwia: Oby wszystkie szkoły prowadziły kursy na takim poziomie. Polecam kurs wszystkim, którzy są wymagający! 

Szymon L.: W skali od 1 do 10 - z czystym sumieniem daję 10-tkę !!!

Karolina : Materiały dydaktyczne przygotowane w taki sposób, żeby jak najszybciej przyswoić wymaganą wiedzę. Z testami cząstkowymi spotkałam się pierwszy raz, jednak jest to bardzo dobra forma utrwalania i weryfikacji informacji z danego tematu. Polecam.

Zosia T.: Możliwość płatności ratalnej pozwoliła mi na szybsze rozpoczęcie szkolenia. Już po wpłacie pierwszej raty kurs został mi udostępniony w całości. Dzięki otrzymanemu zaświadczeniu szybciej znalazłam pracę w sektorze obsługi klienta.

Katarzyna: Bardzo się cieszę, że taki kurs został przygotowany e-learningowo. Dzięki temu mogłam realizować kurs w jakich godzinach chcę. To ja decydowałam kiedy przejdę do testu czy pracy zaliczeniowej. Bardzo dobry pomysł.

Kamila W.: Szybko, prosto i przyjemnie! Polecam!

Przemysław: Kurs oceniam bardzo wysoko, dobrze przygotowane materiały i ciekawa forma zaliczenia!