obrazek

Kurs Obsługi Klienta

 Cena tego kursu to tylko: 799.00 PLN
Popularność kursu: 97.4%      Opinie: 313      wróć do kursów

Po ukończeniu kursu uczestnik szkolenia otrzymuje kwalifikacje z zakresu obsługi klienta wg poniższego wzoru. Uzyskane w ten sposób kwalifikacje są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07.08.2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania oparta na Międzynarodowym Standardzie ISCO. Klasyfikacja ta jest narzędziem, które grupuje zawody i specjalności występujące na rynku pracy oraz ustala ich symbole i nazwy. 

Absolwent po ukończeniu kursu otrzymuje zaświadczenie w języku polskim.

Pracownik obsługi klienta jest odpowiedzialny za bezpośrednią obsługę klientów dla zatrudniającego go przedsiębiorstwa. Do typowych obowiązków pracownika obsługi klienta należy m.in.: budowanie pozytywnych relacji z potencjalnymi i aktualnymi Klientami, wzrost zadowolenia i lojalności Klientów, wzmocnienie postawy pro-klienckiej, wzrost jakości obsługi Klientów, efektywna komunikacja z każdym rodzajem/typem Klienta, umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach, zmniejszenie liczby reklamacji, uzyskanie pożądanego wizerunku firmy.

Program kursu - pobierz 
 

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć

FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Czy zaświadczenia ukończenia kursu trzeba odnawiać?

Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane jest na podstawie odpowiednich rozporządzeń i jest wydawany dożywotnio! Nie wymaga dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

2) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Czas trwania kursu to 30 godz. Nie ma limitu czasu na ukończenie kursu. Finalny czas trwania kursu zależy od dyspozycyjności kursanta.

3) Czy zaświadczenie jest honorowane jak w przypadku ukończenia kursu stacjonarnego?

Tak. Zaświadczenie ukończenia kursu internetowego i stacjonarnego są dokładnie takie same. Zaświadczenie jest honorowane tak samo jak po ukończeniu kursu stacjonarnego zarówno w instytucjach prywatnych jak i państwowych na terenie całej UE.

4) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Centrum Doskonalenia Zawodowego?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów Centrum Doskonalenia Zawodowego. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji, audiobook’ów oraz wykładów. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej, przygotowanej pod kątem nauczania z zakresu telemarketingu. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 22 116 86 66, mail: kontakt@cdz.edu.pl.

5) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które posiada zainstalowany moduł Flash Player w przeglądarce (kliknij aby zainstalować). Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiadać rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pixeli.

6) Czy są dodatkowe opłaty?

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Cena podana na stronie jest ceną ostateczną. Cena zawiera również wydanie dokumentów ukończenia kursu oraz wysłanie dokumentów na adres kursanta.

7) Czy kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Centrum Doskonalenia Zawodowego umożliwia rozłożenia całej opłaty na 3 raty (50%/25%/25%). Przykład - cena kursu wynosi 400 zł, pierwsza wpłata wynosi 200 zł, druga wpłata 100 zł, trzecia wpłata 100 zł. Taka forma nie wiąże się z dodatkowymi opłatami, ponieważ możliwości rozłożenia na raty udziela Centrum Doskonalenia Zawodowego bez instytucji pośredniczących. Drugą i trzecią ratę kursant może wpłacić w dowolnym dla siebie czasie.


Beata Madej : Uważam, że kurs był mi potrzebny. Dowiedziałam się jak postępować z " trudnym klientem", oraz wielu potrzebnych w tym zawodzie rzeczy. 

Sylwia: Super kurs, wszystkim serdecznie polecam. 

Malwina: Nowoczesna platforma, ciekawe materiały, szybka i prosta realizacja, skuteczna forma zaliczenia - jednym słowem polecam wszystkim kurs obsługi klienta!

Magdalena P.: Było to pierwsze szkolenie w moim życiu, które mnie nie nudziło i sprawiło, że chętnie włączałam kolejne lekcje. Jestem przekonana, że każdy kto zapisze się na ten kurs odniesie podobne wrażenie. Polecam.

Teresa : Bardzo profesjonalne szkolenie - polecę kurs wszystkim swoim znajomym.

Krzysztof D.: Kurs internetowy to był strzał w dziesiątkę. Mogłem go realizować w dowolnym miejscu i czasie. Dodatkowo platforma została przygotowana technicznie w taki sposób, że nawet w wolnej chwili szkolenie mogłem włączyć na telefonie. Polecam gorąco

Ula: Instytucja oświatowa, którą nadzoruje Kuratorium Oświaty jednak robi swoje. Porządne materiały, świetnie dobrana kadra dydaktyczna, swoboda w czasie realizacji szkolenia. Super i gratuluje organizatorom.

Oliwia: Oby wszystkie szkoły prowadziły kursy na takim poziomie. Polecam kurs wszystkim, którzy są wymagający! 

Szymon L.: W skali od 1 do 10 - z czystym sumieniem daję 10-tkę !!!

Karolina : Materiały dydaktyczne przygotowane w taki sposób, żeby jak najszybciej przyswoić wymaganą wiedzę. Z testami cząstkowymi spotkałam się pierwszy raz, jednak jest to bardzo dobra forma utrwalania i weryfikacji informacji z danego tematu. Polecam.

Zosia T.: Możliwość płatności ratalnej pozwoliła mi na szybsze rozpoczęcie szkolenia. Już po wpłacie pierwszej raty kurs został mi udostępniony w całości. Dzięki otrzymanemu zaświadczeniu szybciej znalazłam pracę w sektorze obsługi klienta.

Katarzyna: Bardzo się cieszę, że taki kurs został przygotowany e-learningowo. Dzięki temu mogłam realizować kurs w jakich godzinach chcę. To ja decydowałam kiedy przejdę do testu czy pracy zaliczeniowej. Bardzo dobry pomysł.

Kamila W.: Szybko, prosto i przyjemnie! Polecam!

Przemysław: Kurs oceniam bardzo wysoko, dobrze przygotowane materiały i ciekawa forma zaliczenia!