Po ukończeniu kursu uczestnik szkolenia otrzymuje kwalifikacje z zakresu obsługi klienta wg poniższego wzoru. Uzyskane w ten sposób kwalifikacje są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07.08.2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania opartej na Międzynarodowym Standardzie ISCO. Klasyfikacja ta jest narzędziem, które grupuje zawody i specjalności występujące na rynku pracy oraz ustala ich symbole i nazwy.
Absolwent po ukończeniu kursu otrzymuje zaświadczenie w języku polskim.
Pracownik obsługi klienta jest odpowiedzialny za bezpośrednią obsługę klientów dla zatrudniającego go przedsiębiorstwa. Do typowych obowiązków pracownika obsługi klienta należy m.in.: budowanie pozytywnych relacji z potencjalnymi i aktualnymi Klientami, wzrost zadowolenia i lojalności Klientów, wzmocnienie postawy pro-klienckiej, wzrost jakości obsługi Klientów, efektywna komunikacja z każdym rodzajem/typem Klienta, umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach, zmniejszenie liczby reklamacji, uzyskanie pożądanego wizerunku firmy.
Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć
1) Czy zaświadczenia ukończenia kursu trzeba odnawiać?
Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane jest na podstawie odpowiednich rozporządzeń i jest wydawane dożywotnio! Nie wymaga dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.
2) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?
Czas trwania kursu to 30 godzin. Nie ma limitu czasu na ukończenie kursu. Finalny czas trwania kursu zależy od dyspozycyjności kursanta.
3) Czy zaświadczenie jest honorowane jak w przypadku ukończenia kursu stacjonarnego?
Tak. Zaświadczenia ukończenia kursu internetowego i stacjonarnego są dokładnie takie same. Zaświadczenie jest honorowane tak samo jak po ukończeniu kursu stacjonarnego zarówno w instytucjach prywatnych jak i państwowych na terenie całej UE.
4) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Centrum Doskonalenia Zawodowego?
Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów Centrum Doskonalenia Zawodowego. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji, audiobook’ów oraz wykładów. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej, przygotowanej pod kątem nauczania ze wskazanego zakresu. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: +48 22 602 01 21, mail: kontakt@cdz.edu.pl.
5) Jakie są minimalne wymogi techniczne?
Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie mające dostęp do przeglądarki internetowej. Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3.
6) Czy są dodatkowe opłaty?
Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Cena podana na stronie jest ceną ostateczną. Cena zawiera również wydanie dokumentów ukończenia kursu oraz wysłanie dokumentów na adres kursanta.
7) Czy kurs można rozłożyć na raty?
Tak. Centrum Doskonalenia Zawodowego każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Centrum Doskonalenia Zawodowego bez instytucji pośredniczących.