Po ukończeniu kursu uczestnik szkolenia otrzymuje kwalifikacje Telemarketera wg poniższego wzoru. Uzyskane w ten sposób kwalifikacje są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07.08.2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania opartej na Międzynarodowym Standardzie ISCO. Klasyfikacja ta jest narzędziem, które grupuje zawody i specjalności występujące na rynku pracy oraz ustala ich symbole i nazwy. Zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy telemarketer został sklasyfikowany pod numerem: 524404.
Absolwent po ukończeniu kursu otrzymuje zaświadczenie w języku polskim.
Telemarketer może podjąć zatrudnienie m.in. w branży: marketingu, reklamie public relations, komunikacji, obsłudze klienta/Call Center, sprzedaży oraz w funduszach emerytalnych, bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych, firmach farmaceutycznych, wydawnictwach itp.
Telemarketer to obecnie jeden z najbardziej pożądanych zawodów na rynku pracy, jednak bardzo często zdarza się, że na jedno stanowisko pracy jest co najmniej kilku chętnych. Telemarketer odpowiada bowiem za przychód firmy. W związku z czym dodatkowe kwalifikacje specjalistyczne (kurs telemarketera) uzyskane przez naszych kursantów będą pozytywnie wpływały na zatrudnienie ich przez pracodawców.
Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć
1) Czy zaświadczenia ukończenia kursu trzeba odnawiać?
Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane jest na podstawie odpowiednich rozporządzeń i jest wydawane dożywotnio! Nie wymaga dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.
2) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?
Czas trwania kursu to 80 godzin. Kurs kończy pracą zaliczeniową oraz testem weryfikującym wiedzę z całego kursu.
3) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Centrum Doskonalenia Zawodowego?
Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez najwyższej klasy specjalistów branży telemarketingu. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji, audiobook’ów oraz wykładów. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej, przygotowanej pod kątem nauczania z zakresu telemarketingu. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: +48 22 602 01 21 mail: kontakt@cdz.edu.pl.
4) Czy platforma e-learningowa jest niezawodna w działaniu?
Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.
5) Jakie są minimalne wymogi techniczne?
Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie mające dostęp do przeglądarki internetowej. Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3.
6) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?
Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Google Chrome, Internet Explorer lub Mozilla.7) Czy kurs można rozłożyć na raty?
Tak. Centrum Doskonalenia Zawodowego każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Centrum Doskonalenia Zawodowego bez instytucji pośredniczących.