obrazek

Kurs Pracownika biurowego z elementami obsługi klienta

   Cena: 999.00 PLN
Najniższa cena wybranego kursu w ciągu ostatnich 30 dni: 999.00 PLN
Popularność kursu: 98.6%      Opinie: 48      wróć do kursów

Kurs Pracownika biurowego z elementami obsługi klienta online oraz materiały dydaktyczne są prowadzone m.in. w oparciu o: Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki oraz Ustawę o prawie oświatowym.

Centrum  Doskonalenia  Zawodowego  posiada uprawnienia do  wydawania absolwentowi dokumentacji zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki.

Zwracamy szczególną uwagę, iż do wydawania powyższej dokumentacji są powołane wyłącznie uprawnione do tego instytucje oświatowe.

Po ukończeniu Kursu Pracownika biurowego z elementami obsługi klienta absolwent otrzymuje dokumentację zgodną z wymogami MEiN oraz certyfikat w j. polskim.

Ukończenie kursu umożliwia uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych do podjęcia legalnej pracy we wszystkich krajach Unii Europejskiej

Jednocześnie dzięki uzyskanej akredytacji uczelni wyższej każdy z absolwentów Centrum Doskonalenia Zawodowego może uzyskać dodatkową dokumentację wydawaną przez uczelnię w postaci: dyplomu w skórzanej oprawie oraz świadectwa ukończenia kursu.

Uzyskane w ten sposób wiedza, umiejętności i kwalifikacje zawodowe są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07.08.2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania opartej na Międzynarodowym Standardzie ISCO. Klasyfikacja ta jest narzędziem, które grupuje zawody i specjalności występujące na rynku pracy oraz ustala ich symbole i nazwy. Zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy Pracownik Biurowy został sklasyfikowany pod numerem: 411003.

Pracownik biurowy z elementami obsługi klienta może podjąć zatrudnienie m.in w małych, średnich i dużych firmach oraz urzędach. Uczestnik kursu poszerzy wiedzę o prowadzenie dokumentacji firmowej oraz urzędowej, dowie się jak skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne, organizować spotkania oraz obsługiwać klientów/petentów. Zapozna się z zasadami przygotowywania dokumentacji w obiegu firmowym oraz urzędowym – nauczy się sporządzać sprawozdania, pisma, odpowiedzi i raporty. Dodatkowo pozna techniki skutecznego nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami oraz techniki budowania relacji pozwalających na dłuższą współpracę, a także dowie się jaki jest schemat właściwego przepływu informacji pomiędzy klientem a działami przedsiębiorstwa/firmy lub instytucji powiązanych z obsługą klienta.

Centrum Doskonalenia Zawodowego jest wpisane do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia online, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej. Zachęcamy do weryfikacji.

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć


 

FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Czy zaświadczenia ukończenia kursu trzeba odnawiać?

Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane jest na podstawie odpowiednich rozporządzeń i jest wydawane dożywotnio! Nie wymaga dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

2) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Czas trwania kursu to 50 godzin. Nie ma limitu czasu na ukończenie kursu. Finalny czas trwania kursu zależy od dyspozycyjności kursanta.

3) Czy zaświadczenie jest honorowane jak w przypadku ukończenia kursu stacjonarnego?

Tak. Zaświadczenia ukończenia kursu internetowego i stacjonarnego są dokładnie takie same. Zaświadczenie jest honorowane tak samo jak po ukończeniu kursu stacjonarnego zarówno w instytucjach prywatnych jak i państwowych na terenie całej UE.

4) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Centrum Doskonalenia Zawodowego?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów Centrum Doskonalenia Zawodowego. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji, audiobook’ów oraz wykładów. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej, przygotowanej pod kątem nauczania ze wskazanego zakresu. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: +48 22 602 01 21, mail: kontakt@cdz.edu.pl.

5) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie mające dostęp do przeglądarki internetowej. Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3.

6) Czy są dodatkowe opłaty?

Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Cena podana na stronie jest ceną ostateczną. Cena zawiera również wydanie dokumentów ukończenia kursu oraz wysłanie dokumentów na adres kursanta.


7) Czy kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Centrum Doskonalenia Zawodowego każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Centrum Doskonalenia Zawodowego bez instytucji pośredniczących.


Paniiii: Polecam kurs bardzo duzy zasob wiedzy

Karolina Ś.: Kurs przebiegał w sprawnie jestem bardzo zadowolona.Pozdrawiam Karolina

Ewa M.: Kurs uważam za wyczerpujący w temacie pracownika biurowego z elementami obsługi klienta.Tematyka jest dosyć rozwiniętaDziękuję bardzoZ poważaniem Ewa M.

M. Ewa: Witam serdecznie . Kurs jest dla mnie interesujący , ponieważ pozwala mi na rozszerzenie moich wiadomości o pracy biurowej jak i podnosi moje kwalifikacje zawodowe . Jest to nauka dostępna o każdej porze , dlatego można dostosować ją do realnego czasu pracy i odpoczynku . Z pewnością polecę Platformę moim bliskim i znajomym do korzystania i podnoszenia swoich kwalifikacji .Łączę wyrazy szacunkuEwa M.

Pola: Jeśli kursy online to tylko tutaj :)  Bardzo fajny kurs dla osób szukających pracy w biurach. Znalazłam szybko zatrudnienie i dużo się nauczyłam. Polecam !!

Klara: Jestem młodą osobą bez doświadczenia zawodowego. Zdecydowałam się na kurs. I to był super pomysł :) Mogę śmiało polecić. Kurs jest bardzo fajnie przygotowany.

Kamil: Jestem dopiero po studiach, ale nie miałem doświadczenia. Kurs pozwolił mi podjąć pracę 2 w 1 i przy biurku i w kontakcie z klientami. Polecam każdemu na 100 % 

Jadzia: Zawsze chciałam pracować w biurze przy papierkach :) Po tym kursie znalazłam pracę, którą chciałam. Polecam. 

Bartek: Jako osoba pracująca mogę szczerze polecić. Kurs jest rewelacyjnie przygotowany! 10/10

Natalia: Jako mama na etacie nie miałam czasu na kursy stacjonarne. Doskonale, że mogłam zaoszczędzić czas i pieniądze na dojazdy. Sam kurs był fajny, przejrzysty i wnosił dużo nowych zagadnień. Polecam serdecznie !

Ewa: Zawsze miałam obawy do realizacji kursów online. Zmieniłam zdanie po realizacji kursu. Jestem bardzo zadowolona. Moja ocena to 10 !

Asia: Super kurs ! 

Krystyna: Kurs spełnił moje oczekiwania i nauczyłam się nowych rozwiązań jako pracownik biurowy z doświadczeniem. Polecam. 

Tadeusz: Jako pracodawca zapisałem moich pracowników na kurs dla pracowników biurowych. Interesowały mnie zagadnienia dotyczące obsługi klienta. To był strzał w 10! Kurs rewelacyjny. Polecam.