Kurs umożliwia uczestnikowi nabycie wiedzy, umiejętności oraz kwalifikacji z zakresu zgłaszania naruszeń prawa Unii Europejskiej w zakładzie pracy w oparciu o obowiązujące akty legislacyjne oraz we współpracy z organami państwowymi.
Absolwent po ukończeniu kursu otrzymuje zaświadczenie w języku polskim.
Ukończenie kursu daje możliwość podjęcia pracy na stanowisku Sygnalisty w dużych i małych firmach.
Sygnalista to osoba chroniona prawnie na podstawie Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 roku w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa, która zgłasza nieprawidłowości w przedsiębiorstwie.
Sygnalista zajmuje się zgłaszaniem naruszenia prawa Unii w zakładzie pracy w wielu dziedzinach, takich jak: bezpieczeństwo produktów czy transportu, obszar zamówień publicznych, ochrona środowiska, ochrona danych osobowych oraz ochrona konsumentów, nieprawidłowości finansowe i podatkowe.
Uczestnik kursu zapozna się z szeroko rozumianymi pojęciami oraz zagadnieniami dotyczącymi odpowiedzialności za naruszenie obowiązku poufności, zniesławienie, naruszenie praw autorskich, naruszenie tajemnicy przedsiębiorstwa czy naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych.
Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć
1) Czy zaświadczenia ukończenia kursu trzeba odnawiać?
Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane jest na podstawie odpowiednich rozporządzeń i jest wydawane dożywotnio! Nie wymaga dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.
2) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?
Czas trwania kursu to 16 godzin. Kurs kończy pracą zaliczeniową oraz testem weryfikującym wiedzę z całego kursu.
3) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Centrum Doskonalenia Zawodowego?
Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez najwyższej klasy specjalistów branży telemarketingu. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji, audiobook’ów oraz wykładów. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej, przygotowanej pod kątem nauczania z zakresu telemarketingu. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: +48 22 602 01 21 mail: kontakt@cdz.edu.pl.
4) Czy platforma e-learningowa jest niezawodna w działaniu?
Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.
5) Jakie są minimalne wymogi techniczne?
Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie mające dostęp do przeglądarki internetowej. Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3.
6) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?
Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Google Chrome, Internet Explorer lub Mozilla.7) Czy kurs można rozłożyć na raty?
Tak. Centrum Doskonalenia Zawodowego każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Centrum Doskonalenia Zawodowego bez instytucji pośredniczących.